HEEEJ!

Mamma tyckte tydligen det var dags för en uppdatering från min sida. Jag förstår inte, bara en månad sen sist nu ju, hahaha.

What's new then? Ja, påbörjade sista terminen på HiG igår och det känns väldigt väldigt bra. Spännande, intressant och roligt, men även lite läskigt, haha. Kommer bli en intensiv termin med mycket föreläsningar, praktiskt arbete, uppgifter och kommer även bli tilldelad en person som jag ska coacha inom träning. Ouff, scary, men väldigt kul!

Annars så börjar Tjejmilen närma sig, haha, på lördag går starten och just nu kan jag bara skratta åt det. Jag är så otroligt oförberedd och otränad för tillfället. Åkte lägligt nog på en jobbig förkylning två veckor innan. Så galet surt, för dagen innan förkylningen satte igång hade jag det bästa träningstillfället på väldigt väldigt länge. Sprang 8km non-stop och det har jag aldrig någonsin gjort förut. Så ja, en aning surt kändes det att dagen efter inte må nå bra. Men men, får se Tjejmilen som någonting roligt och som en upplevelse och kanske ta igen det nästa år istället och hoppas på att känna mig bättre inför den då.

Det var nog det jag hade att skriva för tillfället. Får väl hoppas att det inte dröjer en månad till nästa gång, haha!
Byeee!

Kommentarer
Postat av: mor

Bra med en liten uppdatering, du är bäst kramis

2011-09-06 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0