Glada nyheter

Igår, 3 minuter innan jag skulle börja jobba, så ringer Anders och berättar en riktigt glad nyhet. Han ska byta jobb i september!! Helt underbara nyheter eftersom han då slipper det dåliga nuvarande jobbet och även slipper resvägen till Söderhamn varje dag som tar upp så himla mycket av hans fritid. Han kommer jobba här i Gävle! Gaah, galet underbart. Kunde inte sluta le när jag sedan började jobba. Satt i kassan och smålog hela tiden och var helt ofokuserad i början eftersom det var det enda jag tänkte på. Haha!

Jag längtar verkligen supermycket till ledigheten i augusti, men den känns dock något avlägsen för tillfället i och med att jag från och med fredag jobbar 9 dagar i sträck. Men det ska nog gå bra det med, bara att tänka positivt för efter de 9 dagarna har jag hela EN dag ledigt, haha ;)

Det får gärna bli vecka 31 nu för då har jag ledigt i 3 dagar och ska då ta bilen upp till stugan där familjen befinner sig. Oooh, ska bli så underbart! Längtar galet mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0