Hej & hå!

Har inte blivit mycket uppdatering för föregående vecka har i princip endast inneburit jobb. Blev nio dagar i rad. Det var helt galet skönt i lördags då jag slutade vid två. Då bar det av hem, bakade korvbröd och städade. Sen kom P över och så grillade vi korv, hihi. Därefter droppade Sandra, Thim, Magnus och Thims bror och flickvän in för en trevlig kväll med snack och gott att dricka. Mycket trevligt. På natten tog vi oss även en tur upp på granntaket och till en lekplats. Haha, ja, våra nattliga äventyr är inte att leka med ibland.

Igår var min lediga dag också och jag njöt till fullo framför tvn i princip hela dagen. Så galet skönt. Sen blev det även en sväng över till Sandra för att färga hennes hår. Hon kände att hon inte ville vara blond längre, så nu skulle det bli ljusbrunt istället. Kanske inte riktigt blev den färg hon ville ha, haha, mer säger jag inte. Hon skulle i alla fall färga om det idag ;) Hoppas det blir bättre då, hihi!

Nu segar jag framför tv och dator och ikväll är det jobb igen. Känns inte lika jobbigt som föregående vecka eftersom jag faktiskt är ledig både onsdag och fredag denna vecka. Lovely :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0