Ledighet

Hejhejhallå.

Ledig igår och idag, himla skönt det. Därefter blir det jobb i 5 dagar, ledig en, sen 9 dagar till på raken o ledig en, osv.. Ja, ungefär så ser mitt jobbschema ut. Skulle egentligen varit ledig imorgon också, men har svårt att säga nej till mer arbete och bra är väl det :)

Igår tog jag och Anders vara på vår lediga dag tillsammans och hoppade på en båt med Persson och Tony till Limön. Mysig liten båttur till en ännu mysigare ö. Små idylliska stugor. Det låg en liten ö bredvid Limön som endast bestod av en tomt och en stuga. Där vill jag bo! På Limön blev det promenad, pastasallad till lunch och lite mys i solen. Det blåste dock lite så blev inte direkt übervarmt direkt. Men men, mycket trevlig dag i alla fall!

Idag har jag tvättat på förmiddagen och nu kom jag nyss hem dyngsur efter tennisspelande med Sandra. Överraskades av en regnskur, men vi fortsatte spela ändå. Riktigt roligt och oj så jag sög, haha! Men vad gör det när man har roligt? Hihi

Nu ska jag ordna mig lite fika och kika tv, sen ikväll kommer förmodligen Sandra över för film och spel. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0