Tar tag i träningen igen

Försöker ta tag i träningen igen efter uppehåll av och till på grund av förkylning. Dags att ladda inför tjejmilen juu, hihi.

Förra veckan blev det endast promenader och en springtur. Planen under springturen var att ta milen i Hemlingbyspåret, men efter jag sprungit några kilometer in där bland igenvyxna stigar och slingrande huggormar, ja, ne, då kände jag inte för att fortsätta så sprang genom skogen och ut på en grusväg istället, haha. Blev i alla fall sammanlagt 10 km, både jogg och pw. Inte helt dåligt!

Igår slutade Anders tidigt och drog med mig upp till Hemlingby igen och så blev det en runda där på ca 4 km för mig och drygt 7 för Anders :). Idag gick jag upp samtidigt med Anders och cyklade med honom ner till stan för att gymma, samtidigt som han skulle till tåget för att åka till jobbet. Inte supertaggad för ett gympass, men blev lite ben och armar i alla fall, så jag kan nog vara nöjd.

Nu blir det att slappa framför tvn innan ett jobbpass vid 16.

Kommentarer
Postat av: mammi

Uppdatering????

2011-08-30 @ 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0