Kapten röd!

Igår blev det en sväng på stan med Erika och Anders och sedan for Anders till Stockholm för att hälsa på en polare. Därefter drog jag, E, M, S & T upp till Hemlingby för korvgrillning. Supermysigt med tokgänget! På kvällen gick jag över till E & M och såg nyaste X-men och ja, den var helt klart sevärd.

Idag började jag dagen med att kika Hur många lingon finns det i världen och jag gillade den verkligen. Både rolig och sorglig, men ohh så fin den var! Riktigt mysig!

Nu håller jag på med rensning av garderoben. Behövs verkligen! Har lagt undan mer kläder än vanligt eftersom jag inte använder dem. Brukar ha väldigt svårt att göra mig av med kläder eftersom jag alltid tänker att jag någon gång kan använda dem. Men nu så, nu går det bättre. Hoho! Får väl se om det dyker upp lite kläder på tradera kanske.

Yes, dags att återgå, men måste först tipsa om Kapten Röd. Ruggigt sköna låtar!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Hihihi gillar förkortningarna på vännerna :D

Om man skall vara humoristisk så kan man ju sätta om bokstäverna till S,M,E,T eller M,E,S,T :) vi skulle behöva något E så skulle du kunna ha S,E,M,S,T :D lite sthlmska men sånt begriper ju du älskling ;D Puss Puss :D

2011-09-12 @ 00:10:23
URL: http://puruluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0