Ledig dag

Hej igen!

En månad mellan inläggen blev det inte nu i alla fall. Hurra för mig.

I lördags var det som sagt Tjejmilen och det var faktiskt riktigt roligt. En otrolig stämning bland alla drygt 30 000 på Gärdet som var taggade för en löptur. Lite komiskt att Tjejmilen blev mitt första träningspass på två veckor, haha. Så jag kan ju inte klaga på prestationen, sprang faktiskt milen på 77 minuter och det anser jag är bra under de förutsättningarna jag hade. Var rätt drygt också att jag hade konstant håll de första 5 km och resterande 5 km kallsvettades jag, så ja det var ju mysigt. Men i mål kom jag i alla fall och det var underbart!


Sedan på söndagen var det Gröna Lund som gällde. Apollo firade 25 år och via dem hade jag vunnit gratis inträde och åkband för oss och vi fick även komma in två timmar innan Gröna Lund egentligen skulle öppna. Så ja, jag klagar då inte på denna underbara helg. Riktigt skoj med mina fina vänner!

Idag är jag ledig från plugget, men ska väl sätta igång med planering av en uppgift vi har och även få en del läsning gjord. Yes, så duktig har jag tänkt vara, meeen först blir det några avsnitt av 90210, hihi!

Kommentarer
Postat av: mammi

Vilka duktiga och fina tjejer Ni ät bäst så bra gjort

2011-09-07 @ 17:54:45
Postat av: Johanna

Tack så mycket min fina mamma :)

2011-09-07 @ 21:09:57
URL: http://etthalsosamtliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0