Uppdatering - rolig & tråkig/hemsk nyhet!

Nejmen hejsan hallå där!

Oj, vad har hänt sedan sist då? Mycket!

Kursen den rullar på och det är mycket som ska tas in och läras. En massa böcker att läsa och där ligger mitt problem, jag vet inte var jag ska börja. Om någon har lite motivation och koncentration att dela med sig av är jag mer än tacksam. 

Nu har jag precis färgat håret på mig själv, tyckte det var dags för mer färg. Utväxten var inte direkt fin. Men oh, så svårt det är att färga på sig själv. Speciellt med mitt ogräs till hår, hoho.

En kul och en tråkig nyhet. Börjar med den roliga.

Ikväll åker jag och gänget till stugan för en mysig helg där tillsammans. Ska bli spännande att se hur det funkar med 10 personer tillsammans där, hihi. Kuul!

Det tråkiga.

Kommentarer
Postat av: mommi

????? var är du ?????

2011-10-09 @ 20:30:11
Postat av: Anonym

Äre så??? Aldrig hört tidigare, men ska jag komma ihåg. Jag som älskar mjölk till blodpudding... :((( Haha!

2011-10-17 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0